The crisis of food brands
sustaining safe, innovative and competitive food supply
[edited by] Adam Lindgreen, Martin K. Hingley and Joëlle Vanhamme

Dnes vráceno
Monografie
ISBN: 978-0-566-08812-4
Původce: Lindgreen, Adam Editor; Hingley, Martin K. Editor; Vanhamme, Joëlle. Editor
Nakladatelské údaje: Farnham, Surrey ; Burlington, VT : Gower, c2009.
Fyzický popis: xxx, 352 p. : ill., map ; 25 cm.
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument není k dispozici Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Detail
Název pole Obsah pole
Údaje o názvu The crisis of food brands : sustaining safe, innovative and competitive food supply / [edited by] Adam Lindgreen, Martin K. Hingley and Joëlle Vanhamme
Původce Lindgreen, Adam Editor
Původce Hingley, Martin K. Editor
Původce Vanhamme, Joëlle. Editor
ISBN 978-0-566-08812-4 (hardback)
Nakladatelské údaje, údaje o vytvoření díla, autorská práva Farnham, Surrey ; Burlington, VT : Gower, c2009.
Edice Food and agricultural marketing series
Klíčová slova Food industry and trade
Klíčová slova Food industry and trade
Klíčová slova Consumers
Fyzický popis xxx, 352 p. : ill., map ; 25 cm.
Dokumenty ke stažení
 
Oblíbené
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné