Management zákaznických řešení
jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb
Vít Chlebovský

Dnes vráceno
Monografie
ISBN: 978-80-271-0559-5
Údaj o vydání: Prní vydání
Nakladatelské údaje: Praha : Grada, 2017
Fyzický popis: 124 stran : ilustrace ; 24 cm
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument není k dispozici Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Obsah
                                        Obsah
O autorovi................................................................7
Řekli o knize.............................................................9
1.	Úvod, dle a metodologie ..............................................11
1.1	Cíle knihy a použité metody....................................13
1.2	Konceptuálni schéma managementu zákaznických řešení............15
1.3	Kvalitativní výzkum a praktické příklady.......................16
2.	Kde je zlaté vejce?...................................................19
2.1	Krize marketingového mixu a kudy z ní?.........................20
2.2	Proč nestačí CRM?...............................................23
2.3	Produkt jako řešení zákaznických potřeb........................25.
2.4	Dobové a technologické předpoklady umožňující tvorbu
a implementaci managementu zákaznických řešení..................26
3.	Souhrn koncepcí a nástrojů potřebných pro management
zákaznických řešení..................................................31
3.1	Zákaznická a tržní orientace....................................32
3.2	Strategické nástroje tvorby zákaznických řešení ................40
3.2.1	Zákaznické potřeby, jejich identifikace a měření.........40
3.2.2	Využití engineeringu pro tvorbu zákaznických řešení......48
3.2.3	Využití produktového managementu pro tvorbu
zákaznických řešení......................................51
3.2.4	Využití projektového managementu pro tvorbu
zákaznických řešení......................................54
3.2.5	Využití znalostního managementu pro tvorbu
zákaznických řešení......................................56
3.3	Základní rámec Customer Solutions Managementu...................60
4.	Metodika tvorby a implementace strategie Customer Solutions
Managementu ve výrobních podnicích..............................61
4.1	Základní model konceptu Customer Solutions Managementu.....62
4.2	Fáze identifikace a analýzy zákaznických potřeb............67
4.3	Fáze tvorby řešení zákaznických potřeb ....................70
4.4	Fáze implementace řešení zákaznických potřeb ..............73
4.5	Fáze měření úspěšnosti implementovaného řešení
zákaznických potřeb........................................74
4.6	Komplexní model managementu zákaznických řešení............76
4.7	Nástroje ICT podpory strategií managementu
zákaznických řešení........................................78
5.	Alternativní přístupy............................................85
Závěrem.............................................................89
Summary.............................................................91
Použité prameny.....................................................93
Příloha: Protokoly zpracovaných případových studií..................99
Seznam obrázků.....................................................119
Seznam tabulek.....................................................121
Rejstřík
123
                                    
Detail
Název pole Obsah pole
Autor Chlebovský, Vít, 1970- Autor
Údaje o názvu Management zákaznických řešení : jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb / Vít Chlebovský
ISBN 978-80-271-0559-5 (brožováno)
Údaje o vydání Prní vydání
Nakladatelské údaje, údaje o vytvoření díla, autorská práva Praha : Grada, 2017
Edice Manažer
Klíčová slova řízení vztahů se zákazníky
Klíčová slova customer relationship management
Fyzický popis 124 stran : ilustrace ; 24 cm
Dokumenty ke stažení
 
Oblíbené
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné