Inovace je rozhodnutí
kompletní návod, jak dělat inovace nejen v byznysu : 12 praktických nástrojů, 40 příkladů z praxe
Adam Novák

Dnes vráceno
Monografie
ISBN: 978-80-271-0333-1
Údaj o vydání: První vydání
Nakladatelské údaje: Praha : Grada, 2017
Fyzický popis: 205 stran : ilustrace ; 24 cm
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument není k dispozici Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Obsah
                                        Obsah
O autorovi ........................................................................7
1.	Pusťte se do inovací ..........................................................9
2.	Kreativní organizace..........................................................33
2.1	Prostředí pro rozvoj kreativity ..............................................39
2.2	Dokonalý brainstorming .......................................................43
Nástroj ô Konference nápadů ..................................................56
Nástroj © Diagram příčin a následků .........................................57
Nástroj © Příběh ...........................................................  58
Nástroj ©	Brainstorming s obrázky ...........................................59
Nástroj ©	Matice přínosu a realizovatelnosti ................................61
3.	Inovativní manažer............................................................63
3.1	Sedmero inovativního manažera ................................................64
Nástroj © Kdy jsem kreativní .................................................82
3.2	Inovační tým .................................................................84
3.3	Interní podnikatel ...........................................................92
4.	Prostředí podporující inovace ................................................97
4.1	Kultura, kde se bude inovacím dařit .........................................100
4.2	Jak změnit kulturu ..........................................................103
4.3	Inovační infrastruktura .....................................................124
Nástroj ©	Test organizační kultury ......................................... 134
5.	Produktová inovace ..........................................................137
5.1	Designové myšlení ...........................................................143
5.2	Produktová inovace na úrovni byznys modelu ..................................163
Nástroj © Matice HIT ........................................................168
Nástroj © Pozorování zákazníka ..............................................171
6.	Prosazování změn ............................................................173
6.1	Život je změna ..............................................................175
6.2	Změna na úrovni týmu ........................................................177
6.3	Změna velkého rozsahu .......................................................179
Nástroj © Kontrolní seznam změny ............................................185
Nástroj © Analýza vlivu a zájmu .............................................187
7.	Rozvoj kompetencí organizace ................................................191
Nástroj © Retrospekce .......................................................200
Závěr ...........................................................................203
Seznam boxů
Box 1	>	Průlomové inovace: vítězové a poražení ..............................11
Box 2	>	Kreativní třída jako predikátor ekonomického růstu .........................16
Box 3	>	Nový byznys model jako zdroj růstu .................................22
Box 4	>Je možné inovovat dopravu osob autobusem? ...................................26
Box 5	> Špičkové inovace i v malých firmách .......................................22
Box 6	> Budou drony sázet stromy? .................................................29
Box 7	> Cesta ? průhlednému betonu ................................................37
Box 8	> Denní návyky kreativních osobností ........................................42
Box 9	> Brainstorming je pouze základ .............................................44
Box 10 > Vše začíná až po 100 nápadech .............................................51
Box 11 > Podnikové vize a poslání jako zdroj inovací ...............................67
Box 12 > Formalizovaný čas na inovace ..............................................7i
Box 13 > Koučovací přístup ? vedení lidí ...........................................75
Box 14 > Ignác Semmelweis a jeho boj za antisepsi ...................................76
Box 15 > Získejte na svou stranu evangelistu nápadu .................................80
Box 16 > SWAT tým v Toyotě ..........................................................90
Box 17 > Nokia Bridge: Akcelerátor pro bývalé zaměstnance ...........................93
Box 18 > Kultura podporuje kreativitu a inovace .....................................99
Box 19 > Zásady pro podporu kreativity zaměstnanců ve společnosti Microsoft
podle Davida Thielena ...................................................195
Box 20 > Program Shell GameChanger .................................................1°8
Box 21 > Firmy jako améba dle Michaela S. Maloneho .................................113
Box 22 > 7 hodnot inovační agentury IDEO ...........................................115
Box 23 > Hierarchie kompetencí dle Garyho Hamela ...................................II9
Box 24 > Projekt Platypus ..........................................................123
Box 25 > Jak na úspěšnou kampaň při hledání nápadů .................................126
Box 26 > Disney Gong Show ..........................................................127
Box 27 > Strategická aliance společností Sony a Philips ............................128
Box 28 >	Dell IdeaStorm ..........................................................13°
Box 29 >	Otevřete svou firmu talentovaným inovátorům	............................132
Box 30 >	Co mají společného jeřáb a nemocniční lůžko?	........................... 138
Box 31 >	Které metody pro hledání nápadů, na nové produkty jsou nejefektivnější? .141
Box 32 >	Designové myšlení v praxi ...............................................I44
Box 33 >	Aplikace pro finanční gramotnost s předplacenou	kartou ..................150
Box 34 >	Pozorování zákazníků v praxi ............................................154
Box 35 >	Prototyp automatického písaře od IBM ....................................158
Box 36 >	Ověření zájmu zákazníků o internetový obchod	Zappos .....................162
Box 37 >	Rychlost nástupu inovací v oblasti médií ................................175
Box 38 >	Kdo by měl být změnovým manažerem? ......................................181
Box 39 >	Prosazování změny jako překonávání překážek	............................183
Box 40 >	Základní zásady pro tvorbu znalostní báze ...............................195
Box 41 >	Komunity praxe v praktických příkladech .................................198
                                    
Detail
Název pole Obsah pole
Autor Novák, Adam, 1982- Autor
Údaje o názvu Inovace je rozhodnutí : kompletní návod, jak dělat inovace nejen v byznysu : 12 praktických nástrojů, 40 příkladů z praxe / Adam Novák
ISBN 978-80-271-0333-1 (brožováno)
Údaje o vydání První vydání
Nakladatelské údaje, údaje o vytvoření díla, autorská práva Praha : Grada, 2017
Klíčová slova inovace
Klíčová slova management inovací
Klíčová slova inovační podnikání
Klíčová slova kreativita
Klíčová slova innovations
Klíčová slova innovation management
Klíčová slova innovative business
Klíčová slova creative ability
Fyzický popis 205 stran : ilustrace ; 24 cm
Dokumenty ke stažení
 
Oblíbené
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné