Klíčové dovednosti učitele

Cesty k lepšímu vyučování

Chris Kyriacou

Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is not available No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
Obsah Předmluva k českému překladu...............................................7 Literatura doplněná pro české vydání......................................11 Předmluva.................................................................13 1. Rozvíjíme své pedagogické dovednosti .................................15 Povaha pedagogických dovedností...........................................15 Výzkumy pedagogických dovedností..........................................17 Definice základních pedagogických dovedností..............................20 Rozvoj pedagogických dovedností učitele...................................24 2. Plánování a příprava...................................................31 Prvky plánování a přípravy hodiny.........................................31 Účel a funkce přípravy....................................................34 Příprava vyučovací hodiny ................................................36 Příprava pomůcek..........................................................40 3. Realizace vyučovací hodiny ............................................47 Vystupování učitele.......................................................47 Verbální činnosti vedené učitelem.........................................49 Učební úkoly..............................................................54 Přizpůsobem práce žákům ..................................................56 Využití pomůcek...........................................................59 4. Řízení vyučování.......................................................63 Začátky, přechody a ukončení..............................................64 Podporování aktivního zapojení žáků do výuky..............................67 Organizování života ve třídě .............................................71 Řízení pohybu žáků a hladiny hluku........................................735. Klima třídy............................................................79 Výtvorem pozitivního klimatu třídy........................................79 Motivujeme žáky...........................................................82 Vaše vztahy s žáky........................................................85 Zvyšování sebeúcty žáků .................................................87 Vzhled učebny a složení třídy.............................................90 6. Kázeň..................................................................95 Povaha nevhodného chování žáků............................................96 Budování vaší autority ...................................................99 Předcházíme nežádoucímu chování žáků.....................................103 Prověření případu a projednání chování...................................105 Užívání napomenutí (výstrah) ............................................107 Užívání trestů...........................................................110 Nedostatky trestů........................................................111 Jak řešit konfrontační situace...........................................115 Další strategie pro získání a udržení kázně..............................117 7. Hodnotíme prospěch žáků ..............................................121 Cíle hodnocení...........................................................121 Typy hodnocem ...........................................................123 Hodnotící činnosti ve třídě .............................................127 Provádění hodnotících činností...........................................130 Známkování, vedem záznamů a formulace hodnocení..........................132 8. Reflektování a evaluace vlastní práce ................................139 Hodnocení vyučovám ......................................................140 Shromažďovám dat o podobě současné činnosti . ..........................143 Hodnocení kolegy.........................................................146 Hospodářem s časem ......................................................148 Vyrovnávání se se stresem ...............................................151
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----nam-a22------a-4500
1 kpw0117167
3 CZ PrSKC
5 20120806183835.0
7 ta
8 010824s1996 xr ||||||||||u0|0|||cze||
20 ## $a 80-7178-022-7
41 0# $a cze
44 ## $a xr
100 1# $a Kyriacou, Chris
245 10 $a Klíčové dovednosti učitele : $b Cesty k lepšímu vyučování / $c Chris Kyriacou
250 ## $a 1.vyd.
260 ## $b Portál, $c 1996 $a Praha
300 ## $a 155 s.
504 ## $a Lit.s.11. Obr.
653 ## $a pedagogika
910 ## $a BOD006
964 $a pedagogika -teorie -praxe -studie
1089 $d 0 $z SUP
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Permanent link