Firemní kultura

Konkurenční síla sdílených cílů, hodnot a priorit

Luděk Pfeifer, Miloslava Umlaufová

Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is not available No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
OBSAH Úvodem - o smyslu dalších kapitol......................... 11 "Seznamte se...." O podstatě a významu kultury firmy ......................... 17 O tom, co usnadní pochopení kultury firmy .................. 23 Principy ............................................. 23 Determinanty ......................................... 26 Charakteristiky ...................................... 30 Funkce ............................................... 32 Typy ................................................. 35 O prvcích kultury firmy .................................... 45 Představy ............................................ 45 Přístupy ............................................. 49 Hodnoty .................................!.......... 57 "Kdo nic nedělá..." O tom, proč kulturu firmy měnit ............................ 63 Potřeba změny ........................................ 63 Žádoucí orientace změny .............................. 64 O tom, co je změnou kultury firmy .......................... 69 Filozofie změny ...................................... 69 Aktéři změny ......................................... 73 Nástroje změny ....................;................ 75 Ovlivňování kultury firmy ............................ 78 Příčiny neúspěchu změny .............................. 79 Předpoklady úspěchu změny ............................ 80O tom, jak změnu kultury firmy provést ....................... 83 Propes změny ........................................... 83 Metodika "D-V-Z" 84 Metodika "spirály" ..................................... 92 O šťastném vykročení, třeba od nuly .......................... 97 "Jádro pudla...." O klíči к žádoucí kultuře firmy ...................... 105 Výchova a výcvik manažerů ...................... 105 Rozvoj kultury zaujetím schopných .............. 111 Závěrem - o hrozbách a o nadějích..................... 125 Použitá literatura 129
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----nam-a22------a-4500
1 kpw0114561
3 CZ PrNK
5 20120806182525.0
7 ta
8 940120s1993 xr a|||||||||u0|0|0|cze||
20 ## $a 80-7169-018-X (brož.)
40 ## $a ABA001 $d BOD006 $b cze
41 0# $a cze
44 ## $a xr
72 #0 $a 159.9 $x Psychologie $2 Konspekt $9 17
80 ## $a 65.01 $2 undef
80 ## $a 331.1 $2 undef
80 ## $a 316.6 $2 undef
100 1# $a Pfeifer, Luděk $4 aut
245 10 $a Firemní kultura : $b Konkurenční síla sdílených cílů, hodnot a priorit / $c Luděk Pfeifer, Miloslava Umlaufová
260 ## $a Praha : $b Grada, $c 1993
300 ## $a 130 s. : $b obr., schémata ; $c 21 cm
504 ## $a Lit.s.129-30. Tb.
653 ## $a firemní kultura
653 ## $a podnikání
700 1# $a Umlaufová, Miloslava, $d 1939- $7 jn20000402454 $4 aut
910 ## $a BOD006 $b UK-74770/1
910 ## $b 74770
964 $a kultura firemní - příručky
1089 $d 0 $z VY1
Loan history
{{$parent.item.borrowDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Permanent link