Obchod v evropském společenství

Paul Gibbs

Dnes vráceno


Copies Bound volumes
Loading copies
Document is not available No copies Document has no bound volumes
Citation
Related
All parts
Contents
Obsah Seznam tabulek ...................................... 13 Předmluva............................................ 15 Předmluva ? druhému vydání............................ 17 Poděkování............................................ 19 ČÁST 1 - PŘÍPRAVA NA JEDNOTNÝ EVROPSKÝ TRH Úvod....................................................... 21 Evropské volby........................................... 22 1. Mezinárodní obchod........................................ 27 1.1 Proč se pouštět za hranice? ...................... 27 1.2 Propagace globálních produktů..................... 31 2. Vývoj do roku 1992 ....................................... 35 2.1 Historické pozadí ................................ 35 2.2 Výkonné orgány ................................... 38 2.3 Legislativní proces .............................. 41 2.4 Užitečné adresy .................................. 45 3. Možnosti marketingu ve sjednocené Evropě ................. 49 3.1 Která odvětví vyhrají? ........................... 50 4. Strategie konkurenční soutěže v rámci Evropského společenství ............................................ 57 4.1 Současná situace.................................. 57 4.2 Dopad roku 1992 na obchod v Evropském společenství ..................................... 60 4.3 Finanční podpory Evropského společenství.......... 62 4.4 Pomoc Evropského společenství malým a středním společnostem...................................... 66 4.5 Strategický seznam pro rok 1993 ................ 67 4.6 Dodatek ........................................ 68 5. Evropský spotřebitel................................... 75 5.1 Struktura populace.............................. 75 5.2 Spotřeba a ceny................................ 75 5.3 Ochrana spotřebitele............................ 76 5.4 Reklama......................................... 79 5.5 Kupní smlouvy a přímý prodej.................... 80 5.6 Úvěr............................................ 81 5.7 Společenské změny a jejich dopad na evropský trh . 81 6. Řeč beze slov.......................................... 85 6.1 Některé evropské kontrasty...................... 88 7. Východ a západ Evropy.................................. 91 7.1 Albánie......................................... 95 7.2 Bulharsko . .................................... 96 7.3 Československo ................................. 97 7.4 Maďarsko........................................ 99 7.5 Polsko .........................................101 7.6 Rumunsko .......................................103 ČÁST 2 - PRŮVODCE PO JEDNOTLIVÝCH ZEMÍCH 8. Belgie ................................................107 8.1 Úvod ...........................................107 8.2 Příprava jednání ...............................108 8.3 Jednání ........................................108 8.4 Společenské zvyklosti...........................109 8.5 Postavení ženy v obchodním světě ...............111 8.6 Pracovní den a svátky...........................111 8.7 Písemný styk....................................112 8.8 Marketing ......................................112 8.9 Spotřebitelské zvyky a odlišnosti...............114 8.10 Obchodní společnosti........................... ne 8.11 Snaha o jednotný trh ......................... 118 8.12 Užitečné adresy ................................119 9. Dánsko ..................................................123 9.1 Úvod..............................................123 9.2 Příprava jednání .................................123 9.3 Jednání ..........................................124 9.4 Společenské zvyklosti.............................124 9.5 Postavení ženy v obchodním světě .................126 9.6 Pracovní den a svátky ......................126 9.7 Písemný styk......................................127 9.8 Marketing.........................................128 9.9 Spotřebitelské zvyky a odlišnosti.................130 9.10 Obchodní společnosti..............................131 9.11 Snaha o jednotný trh ......................133 9.12 Užitečné adresy ..................................134 10. Francie ..............................................137 10.1 Úvod..............................................137 10.2 Příprava jednání .................................138 10.3 Jednání ..........................................139 10.4 Společenské zvyklosti.............................139 10.5 Postavení ženy v obchodním světě .................141 10.6 Pracovní den a svátky.............................141 10.7 Písemný styk......................................142 10.8 Marketing.........................................144 10.9 Spotřebitelské zvyky a odlišnosti.................146 10.10 Obchodní společnosti..............................148 10.11 Snaha o jednotný trh ......................150 10.12 Užitečné adresy ..................................151 11. Německo...............................................155 11.1 Úvod..............................................155 11.2 Příprava jednání .................................156 11.3 Jednání ..........................................157 11.4 Společenské zvyklosti.............................157 11.5 Postavení ženy v obchodním světě .................159 11.6 Pracovní den a svátky.............................I6O 11-7 Písemný styk......................................16O 11.8 Marketing.........................................151 11.9 Spotřebitelské zvyky a odlišnosti.................163 11.10 Obchodní společnosti..............................165 11.11 Snaha o jednotný trh ......................167 11.12 Užitečné adresy ..................................168 12. Řecko ................................................... 12.1 Úvod.............................................. 173 12.2 Příprava jednání ...................................174 12.3 Jednání ............................................. 12.4 Společenské zvyklosti..............................175 12.5 Postavení ženy v obchodním světě ..................177 12.6 Pracovní den a svátky..............................177 12.7 Písemný styk......................................... 12.8 Marketing............................................ 12.9 Spotřebitelské zvyky a odlišnosti..................180 12.10 Obchodní společnosti...............................181 12.11 Snaha o jednotný trh ..............................182 12.12 Užitečné adresy ...................................182 13. Irsko ................................................... 13.1 Úvod........................................ 185 13.2 Příprava jednání ..................................186 13.3 Jednání ...........................................186 13.4 Společenské zvyklosti..............................187 13.5 Postavení ženy v obchodním světě ..................189 13.6 Pracovní den a svátky..............................189 13.7 Písemný styk.......................................189 13.8 Marketing ........................................... 13.9 Spotřebitelské zvyky a odlišnosti..................191 13.10 Obchodní společnosti...............................193 13.11 Snaha o jednotný trh .......................194 13.12 Užitečné adresy ...................................195 14. Itálie................................................... 14.1 Úvod................................................. 14.2 Příprava jednání .................................... 14.3 Jednání ............................................. 14.4 Společenské zvyklosti..............................199 14.5 Postavení ženy v obchodním světě ..................201 14.6 Pracovní den a svátky...................:.........201 14.7 Písemný styk......................................202 14.8 Marketing .........................................203 14.9 Spotřebitelské zvyky a odlišnosti..................205 14.10 Obchodní společnosti..............................207 14.11 Snaha o jednotný trh .............................208 14.12 Užitečné adresy ..................................209 15. Lucembursko...........................................213 15.1 Úvod..............................................213 15.2 Příprava jednání .................................213 15.3 Jednání ..........................................214 15.4 Společenské zvyklosti.............................214 15.5 Postavení ženy v obchodním světě .................216 15.6 Pracovní den a svátky.............................216 15.7 Písemný styk......................................217 15.8 Marketing ........................................217 15.9 Spotřebitelské zvyky a odlišnosti.................217 15.10 Obchodní společnosti..............................218 15.11 Snaha o jednotný trh .............................220 15.12 Užitečné adresy ..................................220 16. Nizozemí .............................................221 16.1 Úvod..............................................221 16.2 Příprava jednání .................................222 16.3 Jednání ..........................................223 16.4 Společenské zvyklosti.............................224 16.5 Postavení ženy v obchodním světě .................225 16.6 Pracovní den a svátky.............................226 16.7 Písemný styk......................................226 16.8 Marketing.........................................228 16.9 Spotřebitelské zvyky a odlišnosti.................229 16.10 Obchodní společnosti..............................232 16.11 Snaha o jednotný trh .............................234 16.12 Užitečné adresy ..................................235 17. Portugalsko...........................................237 17.1 Úvod..............................................237 17.2 Příprava jednání .................................237 17.3 Jednání ..........................................238 17.4 Společenské zvyklosti.............................239 17.5 Postavení ženy v obchodním světě .................240 17.6 Pracovní den a svátky..................!.........240 17.7 Písemný styk .....................................241 17.8 Marketing..........................................243 17.9 Spotřebitelské zvyky a odlišnosti..................244 17.10 Obchodní společnosti..............................246 17.11 Snaha o jednotný trh .............................247 17.12 Užitečné adresy ..............................248 * , -, ? ¦ : . .,*¦;? " ... 18. Španělsko..............................................251 18.1 Úvod...................................... 251 18.2 Příprava jednání .................................251 18.3 Jednání ..........................................252 18.4 Společenské zvyklosti.............................253 18.5 Postavení ženy v obchodním světě .................255 18.6 Pracovní den a svátky..............................255 18.7 Písemný styk.......................................256 18.8 Marketing..........................................257 18.9 Spotřebitelské zvyky a odlišnosti..................259 18.10 Obchodní společnosti...............................260 18.11 Snaha o jednotný trh ..............................261 18.12 Užitečné adresy ...................................262 19. Spojené království Velké Británie a Severního Irska . 265 19.1 Úvod.............................................. 265 19.2 Příprava jednání ................................ 265 19.3 Jednaní .......................................... 267 19.4 Společenské zvyklosti..............................267 19.5 Postavení ženy v obchodním světě ..................269 19.6 Pracovní den a svátky..............................270 19.7 Písemný styk.......................................270 19.8 Marketing .........................................271 19.9 Spotřebitelské zvyky a odlišnosti..................274 19.10 Obchodní společnosti...............................276 19.11 Snaha o jednotný trh ............................ 277 19.12 Užitečné adresy .................................. 277 Rejstřík.............................................. 283
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----nam-a22------a-4500
1 kpw0119713
3 CZ PrSKC
5 20120806185253.0
7 ta
8 010824s1993 xr ||||||||||u0|0|||cze||
20 ## $a 80-85623-33-1
41 0# $a cze
44 ## $a xr
100 1# $a Gibbs, Paul
245 10 $a Obchod v evropském společenství / $c Paul Gibbs
260 ## $b Grada, $c 1993 $a Praha
300 ## $a 290 s.
504 ## $a Rejstř. Tb.
653 ## $a Evropské společenství
653 ## $a jednotný evropský trh
653 ## $a strategie
910 ## $a BOD006 $b UK-90516/1
964 $a Evropské společenství -kultura obchodu -trendy -publikace populárně naučné
1089 $d 0 $z SUP
Loan history
{{$parent.item.borrowDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Permanent link